poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cztery jedenaste

Zmienne humory to dla mnie codzienność. Jestem delikatna, wręcz przewrażliwiona. Zawsze wszystko wiem lepiej i nie lubię przyznawać się do błędu. Zwykle odwracam kota ogonem, bo nie przywykłam do przegranej. Jestem urodzoną zwyciężczynią. Wytrzymują ze mną nieliczni. Mam przyjaciółki, które poszłyby za mnie w ogień i za którymi ja poszłabym również. Tak więc zginęłybyśmy wszystkie trzy. Mam swojego księcia z bajki, choć niestety nie jestem księżniczką.

Mam to szczęście, że pomimo wszelkich przeciwności mogę powiedzieć bez wyrzutów, że jestem szczęśliwa. Tak, to zdanie nie brzmi dobrze, ale oddaje wszystko.

Jestem artystką w każdym calu. Artystyczny jest nawet mój nieład w pokoju, który od zawsze prosi o posprzątanie. Uwielbiam czytać, jak widać - staram się pisać coś sama. Chyba najbardziej lubię rysować lub całować. W sumie sama nie wiem.

Z temperamentu melancholiczka z domieszką sangwinika. Uwielbiam zatracać się we wspomnieniach, choć nie umiem prowadzić dziennika.

Lubię starocie. W szczególności te drewniane oraz płyty winylowe. Miłość do przeszłości wyrażam zainteresowaniem starym kinem. Audrey Hepburn i Marilyn Monroe biją się w moim sercu o miano ulubionej aktorki. Po cichu, a czasem i otwarcie, kocham się w Elvisie Presleyu, który z kolczyków szepcze mi do ucha słowa najpiękniejszych piosenek świata.

Jeśli chodzi o książki to hołduję raczej starszym pozycjom, choć zdarza mi się czytać "przeboje" ostatnich lat. Za najpiękniejszą książkę uważam Dumę i uprzedzenie wśród literatury zagranicznej, a wśród rodzimych woluminów - Wiedźmina. Zapewne zapożyczam do swojego stylu wiele z czytanych książek, a czytam ich naprawdę sporo.

Doświadczenie w robieniu szablonów mam niewielkie. Może je jeszcze nabędę, ale na zaczarowanych jestem głównie dla zabawy. 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjmujesz zamówienia na szablony? Jeśli tak, to wstawiam formularz. Słyszałam, że ten temat sobie zaklepałaś ^^

    1.Hasło: Źródlana kostucha
    2.Adres bloga: http://legolas-i-tauriel.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Proszę o szablon z Legolasem i Tauriel ;D kolorystykę chciałabym jakąś może czarno-zieloną. i nie zbyt skomplikowany układ ^^
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat: -
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: aaa___bobowska@wp.pl gg nie mam (w e-mailu są 3x _ mówię, bo możesz nie zauważyć^^) Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, gdzie do Ciebie napisać odnośnie mojego zamówienia :)

    link do Was był zamieszczony, tylko nie zauważyłam, czy w końcu zgadzasz się przyjąć moje zamówienie czy nie, i zapomniałam go przenieść na stronę główną. w każdym razie, już nie gadając bzdur późną porą, bardzo dziękuję za przypomnienie; odnośnik do zaczarowanych jest na samym dole pod postem.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem gdzie zamieścić formularz więc robię to tutaj.

    1.Hasło: Narcystyczny delfin
    2.Adres bloga: http://black-rose-fanfiction.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Szablon mógłby być ciemny. Na szablonie niech będzie Luke Hemmings, Vanessa Hudgens i czarna róża.
    4.Ewentualne zdjęcia: http://c.wrzuta.pl/wi18608/6a9b67e60028c2984958cf25/vanessa_hudgens
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjBK0mxrf7ViNM5g6Vh4Co3p6gTnPnTdUlfN_BqhKW9Vx3RLjYhQ lub http://a.wattpad.com/cover/11178701-256-k110706.jpg
    5.Ewentualny cytat: Black Rose
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: e-mail: niall69horan1d@gmail.com gg: 46941212
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń